Odkazy v patě

Vrácení zboží a reklamace

Jak postupovat, pokud chcete zboží vrátit?

Pokud nejste se zbožím spokojeni, nehodí se či nevyhovuje Vám, máte možnost ho nepoužité vrátit do 14 kalendářních dnů (nikoliv pracovních).

- Zboží nám odešlete na adresu MAHOZA decor, Soukenická 46, 274 01 Slaný.
- Informujte nás o tom, že budete zboží vracet, ať jej očekáváme! Využijte k tomu e-mail info@mahozadecor.cz.
- Přiložte, prosím, fakturu (kopii)s označením zboží, které vracíte + vyplněný formulář, ke stažení zde: formulář
- Zboží musí být zabaleno v původním obale a musí mít veškerá původní označení.
- Zboží nesmí být použité ani poškozené.
- Zboží poslané na dobírku nebude přijaté!!

Peníze Vám vrátíme co nejrychleji to půjde, nejpozději do 14 dnů.

Práva kupujícího:
Uzavřením kupní smlouvy prostřednictvím internetu má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů a bez jakékoliv sankce do 14 dnů (kalendářních dnů, nikoliv pracovních!!) od převzetí zboží, a to ve smyslu paragrafu 53 odst.7 obchod. zák. V této lhůtě musí kupující doručit prodávajícímu odstoupení od kupní smlouvy spolu s předmětným zbožím. Kupující tak učiní buď tím, že na vlastní náklady zašle zboží prodávajícímu na jeho adresu prostřednictví některého z přepravců spolu s písemným odstoupením od smlouvy.
Zboží musí být při využití práva na odstoupení od smlouvy vráceno nepoškozené, v původním obalu bez známek užívání, včetně veškerého příslušenství, záručních listů a návodů. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží budou poslány převodem na Váš účet, a to nejpozději do 14 dnů po odstoupení od smlouvy. Kupující nemá nárok na náhradu nákladů, které uhradil prodávajícímu v souvislosti s dodáním zboží přepravcem zpět.

REKLAMACE:

Pokud Vám byla doručena poničená, otevřená nebo jinak poškozená zásilka, NEPŘEBÍREJTE ji! (v nejlepším případně ji vyfoťte ) a neprodleně nás kontaktujte!

Reklamace se řídí zákonem č. 89/2012Sb., občanským zákoníkem č. 634/1992Sb. o ochraně spotřebitele.

1/ Zboží bylo poškozeno při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obaluje třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník NESMÍ takovéto zboží od přepravce     převzít a musí o poškození neprodleně informovat prodejce e-mailem nebo telefonicky)
2/ Zboží bylo poškozeno po převzetí od přepravní služby špatnou manipulací a poškodil se obal nebo pomačkaly výrobky uvnitř. V tomto případě prodávající za vady neodpovídá.
3/ Zboží bylo uchováno v podmínkách, které neodpovídaly požadavkům uskladnění. Při vystavení přímému slunečnímu záření může dojít k poškození a prodávající v tomto případě neodpovídá za vady.
4/ Zboží bylo poškozeno působením živlů. Došlo k poškození vlivem větru, deště apod., kdy zboží spadlo na zem, nebo promoklo. V tomto případě prodávající neodpovídá za vady.
5/Zboží bylo používáno nadměrných zatěžováním nebo používáním v rozporu s přepravou. Při hrubém zacházení může dojít k poškození a prodávající v tomto případě neodpovídá za vady.

Postup při reklamaci:

1/ Informujte nás o reklamaci písemně, telefonicky nebo e-mailem.
2/ Reklamované zboží zasílejte společně s přiloženou kopií faktury a vyplněným reklamačním listem s přesným popisem vady zboží a kontaktem na Vás.

Reklamační formulář je možné stáhnou zde:

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Vyřízení reklamace může být pozastaveno v případě, že prodávající neobdržel potřebné podklady pro její vyřízení (jedná se o části zboží, kopii faktury, přesný popis vady..). V tomto případě má prodávající právo vyžádat si doplnění podkladů od kupujícího. Lhůta pro vyřízení reklamace je pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů.

Zboží odešlete na adresu:

MAHOZA decor, Soukenická 46, 27401 Slaný.

Zboží NIKDY neposílejte na DOBÍRKU! V takovém případě nebude převzato!

V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit!

Platba a doprava

ČESKÁ REPUBLIKA:

1/ ČESKÁ POŠTA

    - Platba předem: 129 Kč

    - Dobírka: 169 Kč

Pokud Vás řidič nezastihne na adrese, bude na Vás balíček čekat na Vaší poště 5 dní. Kurýrovi můžete zaplatit pouze hotově.

2/ ZÁSILKOVNA

    - Platba předem: 65 Kč

    - Platba na dobírku: 105Kč

Váš balíček si můžete vyzvednout na vámi vybrané Zásilkovně. Platit na Zásilkovně lze pouze hotově!
Maximální hmotnost balíčku přes Zásilkovnu je 5kg! Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky je 120cm (tomu odpovídá např. zásilka s rozměry 50x 40x 30cm), přičemž maximální rozměr jedné strany zásilky je 70cm. Pokud zjistíme, že váha nebo rozměr Zásilky je vyšší(větší), zavoláme Vám a domluvíme se na jiném způsobu dopravy. 


3/ GLS: 

-Platba předem: 99 Kč

-Platba na dobírku: 139 Kč

 

4/ OSOBNÍ ODBĚR

Zboží si můžete vyzvednout ZDARMA v našem kamenném obchodě ve Slaném. Vyzvednout můžete kdykoliv,ale pouze po předchozí domluvě, protože obchod už není otevřený každý den. Pravidelně je otevřeno pouze soboty 9-11.30hod.

DOPRAVU ZDARMA od nás máte nad 2500,-, platíte pouze doběrečné!

Jak můžete platit?

-DOBÍRKOU(při převzetí zboží), která je zpoplatněna 40,-Kč.
POZOR!
Pokud si nepřevezmete od nás balíček na dobírku bez vysvětlení, je e-shop nastavený tak, že můžete dále objednávat už jen s platbou předem!

-PŘEVODEM NA ÚČET:

-pro ČR 2700218464/2010
              IBAN CZ4420100000002700218464
              BIC/SWIFT FIOBCZPPXXX

-pro SR 2701697006/2010
              IBAN  CZ5120100000002701697006
              BC/SWIFT FIOBCZPPXXX

-HOTOVĚ- při převzetí v kamenném obchodě můžete zaplatit hotově a nebo platební kartou

-PLATEBNÍ KARTOU ON-LINE 

 

 

 

 



-Předem převodem na účet 
2700218464/2010 VS je číslo Vaší objednávky
POZOR!
Zboží Vám držíme 7 dní od objednávky, pokud do té doby nedojde k zaplacení, připomeneme se Vám a poté zboží vracíme do prodeje! (pokud se samozřejmě nedohodneme jinak:)


SLOVENSKO:

1/ ZÁSILKOVNA: 3,5euro

-Platba možná pouze předem na účet: 2701697006/2010
                                                                  EBAN: CZ5120100000002701697006
                                                                  BIC KÓD/SWIFT: FIOBCZPPXXX
                                                                  VS je číslo Vaší objednávky!
                                                                  Jedná se O EUR účet!!
                                                                      

 

JAK RYCHLE ODESÍLÁME?

Při platbě na dobírku odesíláme většinou ihned, nejdéle však do 3 pracovních dnů.
Při platbě předem převodem na účet odesíláme po připsání peněz na účet, nejdéle však do 3 pracovních dnů.
Pokud tuto lhůtu nemůžeme z nějakého důvodu dodržet (zboží se není skladem, má nějakou zjištěnou vadu atd..) budeme Vás o tom informovat.
U zboží na objednání - pokud je zboží skladem u dodavatele v ČR, odesíláme zboží na objednání většinou do týdne, max. 14dní. Pokud ovšem není zboží momentálně skladem v ČR a musí se objednávat ze zahraničí, je dodací doba hodně individuální a budeme Vás o tom informovat).
Rychlost dodání balíčku závisí za zvoleném dopravci, po ČR je to zpravidla druhý den po odeslání. 

 

 

 

 

 

O nás

MAHOZA decor (Martina a Honza Zárubovi) se na trhu s bytovými doplňky a dekoracemi pohybuje už víc než 8let.
Prodáváme výrobky, kterým sami věříme , které máme vyzkoušené, které sami ve své domácnosti používáme.
Děláme svou práci srdcem a osobní přístup je pro nás opravdu důležitý.
Neváhejte se na nás obrátit s objednávkou, dotazem či radou. 
Kamenný obchod ve Slaném je otevřený každou sobotu od 9 do 11.30hod, jinak kdykoliv, ale pouze po předchozí domluvě!
Jsme tu pro Vás!

Kontakt

MAHOZA decor

Martina Zárubová
Soukenická 46
274 01 Slaný

Kamenný obchod je otevřený pouze v sobotu od9 do 11.30hod!
Pokud nás chcete navštívit někdy jindy, po předchozí domluvě je možné kdykoliv.

tel. +420 605 272 495

e-mail: info@mahozadecor.cz

Web: www.mahozadecor.cz

Banka: FIO banka
Bankovní spojení: 2700218464/2010