DOVOLENÁ! Od 22. do 29. 5. nebudeme odesílat balíčky a kamenný krám bude zavřený! Dobírka je po dobu dovolené vypnutá.

Vrácení zboží a reklamace

Jak postupovat, pokud chcete zboží vrátit?

Pokud nejste se zbožím spokojeni, nehodí se či nevyhovuje Vám, máte možnost ho nepoužité vrátit do 14 kalendářních dnů (nikoliv pracovních).

Dejte nám o tom nejprve vědět, abychom tu byli.

- Zboží nám odešlete na adresu MAHOZA decor, Soukenická 46, 274 01 Slaný.
- Informujte nás o tom, že budete zboží vracet, ať jej očekáváme!!!Využijte k tomu e-mail info@mahozadecor.cz.
- Přiložte, prosím, fakturu (kopii)s označením zboží, které vracíte + vyplněný formulář s vyplněným číslem účtu pro vrácení peněz, ke stažení zde: formulář
- Zboží musí být zabaleno v původním obale a musí mít veškerá původní označení.
- Zboží nesmí být použité ani poškozené.
- Zboží poslané na dobírku nebude přijaté!!

Peníze Vám vrátíme co nejrychleji to půjde, nejpozději do 14 dnů.

Práva kupujícího:
Uzavřením kupní smlouvy prostřednictvím internetu má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů a bez jakékoliv sankce do 14 dnů (kalendářních dnů, nikoliv pracovních!!) od převzetí zboží, a to ve smyslu paragrafu 53 odst.7 obchod. zák. V této lhůtě musí kupující doručit prodávajícímu odstoupení od kupní smlouvy spolu s předmětným zbožím. Kupující tak učiní buď tím, že na vlastní náklady zašle zboží prodávajícímu na jeho adresu prostřednictví některého z přepravců spolu s písemným odstoupením od smlouvy.
Zboží musí být při využití práva na odstoupení od smlouvy vráceno nepoškozené, v původním obalu bez známek užívání, včetně veškerého příslušenství, záručních listů a návodů. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží budou poslány převodem na Váš účet, a to nejpozději do 14 dnů po odstoupení od smlouvy. Kupující nemá nárok na náhradu nákladů, které uhradil prodávajícímu v souvislosti s dodáním zboží přepravcem zpět.

REKLAMACE:

Pokud Vám byla doručena poničená, otevřená nebo jinak poškozená zásilka, NEPŘEBÍREJTE ji! (v nejlepším případně ji vyfoťte ) a neprodleně nás kontaktujte!

Reklamace se řídí zákonem č. 89/2012Sb., občanským zákoníkem č. 634/1992Sb. o ochraně spotřebitele.

1/ Zboží bylo poškozeno při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obaluje třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník NESMÍ takovéto zboží od přepravce     převzít a musí o poškození neprodleně informovat prodejce e-mailem nebo telefonicky)
2/ Zboží bylo poškozeno po převzetí od přepravní služby špatnou manipulací a poškodil se obal nebo pomačkaly výrobky uvnitř. V tomto případě prodávající za vady neodpovídá.
3/ Zboží bylo uchováno v podmínkách, které neodpovídaly požadavkům uskladnění. Při vystavení přímému slunečnímu záření může dojít k poškození a prodávající v tomto případě neodpovídá za vady.
4/ Zboží bylo poškozeno působením živlů. Došlo k poškození vlivem větru, deště apod., kdy zboží spadlo na zem, nebo promoklo. V tomto případě prodávající neodpovídá za vady.
5/Zboží bylo používáno nadměrných zatěžováním nebo používáním v rozporu s přepravou. Při hrubém zacházení může dojít k poškození a prodávající v tomto případě neodpovídá za vady.

Postup při reklamaci:

1/ Informujte nás o reklamaci písemně, telefonicky nebo e-mailem.
2/ Reklamované zboží zasílejte společně s přiloženou kopií faktury a vyplněným reklamačním listem s přesným popisem vady zboží a kontaktem na Vás.

Reklamační formulář je možné stáhnou zde:

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Vyřízení reklamace může být pozastaveno v případě, že prodávající neobdržel potřebné podklady pro její vyřízení (jedná se o části zboží, kopii faktury, přesný popis vady..). V tomto případě má prodávající právo vyžádat si doplnění podkladů od kupujícího. Lhůta pro vyřízení reklamace je pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů.

Zboží odešlete na adresu:

MAHOZA decor, Soukenická 46, 27401 Slaný.

Zboží NIKDY neposílejte na DOBÍRKU! V takovém případě nebude převzato!

V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit!

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení